• White Goblin Games Claim kaartspel
  • White Goblin Games Claim kaartspel
  • MeerMeer
10 uit 1 klantreview

Gratis verzending · Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis · Op voorraad
+ 2,95 verzendkosten = 14,60 · direct leverbaar · Voorraad: zie shop

De koning is dood! Wat is er gebeurd? Niemand weet het, maar hij werd vanochtend met zijn hoofd in een wijnvat gevonden. Is het moord of was hij misschien erg dorstig? Hoe dan ook, de koning heeft geen erfgenamen, dus de vijf facties in het rijk moeten besluiten wie de nieuwe koning zal worden: word jij het of jouw tegenstander? Heb jij het wat nodig is om de facties van het rijk voor je te winnen? CLAIM is een kaartspel voor een koninkrijk!

Internet-Toys zegt

Claim kaartspel De koning is dood! Wat is er gebeurd? Niemand weet het, maar hij werd vanochtend met zijn hoofd in een wijnvat gevonden. Is het moord of was hij misschien erg dorstig? Hoe dan ook, de koning heeft geen erfgenamen, dus de vijf facties in het rijk moeten besluiten wie de nieuwe koning zal worden: word jij het of jouw tegenstander? Heb jij het wat nodig is om de facties van het rijk voor je te winnen? Specificaties: Kleur: multicolor Geslacht: unisex Materiaal: karton Aantal spelers: 2 Spelduur: 25 minuten Taal verpakking: Nederlands Taal handleiding: Nederlands Geschikt voor kinderen vanaf 10 jaar. Inhoud: 52 Unieke speelkaarten 2 Overzichtskaarten 1 Spelhandleiding

Alternate zegt

Het verhaal van Claim: De koning is dood! Wat is er gebeurd? Niemand weet het, maar hij werd vanochtend met zijn hoofd in een wijnvat gevonden. Is hij vermoord of was hij misschien erg dorstig? Hoe dan ook, de koning heeft geen erfgenamen, dus de vijf facties in het rijk moeten besluiten wie de nieuwe koning zal worden: strijd je voor eigen succes of wint je tegenstander? Heb jij het wat nodig is om de facties van het rijk voor je te winnen? Een heerlijk slagenspel voor twee personen. In dit spel zijn vijf facties: goblins, dwergen, zombies, dubbelgangers en ridders, met elk een eigen speciale kracht. Win slagen in fase één en maak op die manier je deck voor fase twee, waarin om de punten wordt gestreden en dus om de winst. Alle 52 kaarten zijn voorzien van prachtig artwork. Combineer Claim met Claim 2 waardoor je het spel met tot wel vier spelers kunt spelen. Ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Breidt het spel dan eens uit met de Reinforcements. Deze zijn verkrijgbaar in de varianten Magic, Mercenaries en Maps. Elke reinforcement zorgt voor nieuw speelplezier.

Blokker zegt

Claim kaartspel De koning is dood! Wat is er gebeurd? Niemand weet het, maar hij werd vanochtend met zijn hoofd in een wijnvat gevonden. Is het moord of was hij misschien erg dorstig? Hoe dan ook, de koning heeft geen erfgenamen, d

Doelgroep
Unisex, Unisex
Meerkleurig