9,1 uit 73 klantreviews

Gratis verzending · 2-3 werkdagen · Voorraad: zie shop
Gratis verzending · Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis bezorgd · Voorraad: zie shop
Gratis verzending · Op werkdagen voor 15:00 besteld, morgen in huis · Op voorraad

Met de ZS-PS55B cd-boombox kun je radio luisteren (DAB/FM), 3 zenders instellen, Cd/cd-r afspelen, muziek afspelen via USB en hij heeft 2x2W-speakers.

Expert zegt

"Geniet van al uw muziek in geweldige kwaliteit met de Sony ZS-PS55B cd-boombox. Door het intuïtieve ontwerp kunt u eenvoudig door alle functies navigeren. Naast een cd-speler is de boombox ook voorzien van een digitale DAB/FM tuner met 30 voorkeuzestations (FM20; DAB10) zodat u ook van uw favoriet radiostations kunt genieten. Ook kunt u USB-apparaten aansluiten op de boombox. De ZS-PS55B ondersteund CDDA, CD-R/RW, MP3 en WMA audio bestanden en beschikt over een uitgangsvermogen van 2 x 2W."

Coolblue zegt

Met de Sony ZS-PS55B wissel je vliegensvlug tussen de radio en je eigen nummers. Deze radio heeft een ingang voor usb apparaten, zoals een usb stick of harde schijf. Zo speelt hij eenvoudig je complete muziekcollectie af. Als je graag in slaap valt terwijl je naar de radio luistert, stel je de sleeptimer in. Je bepaalt zelf na hoeveel minuten de radio uitgeschakeld wordt. Via de knoppen op de voorkant heb je eenvoudig toegang tot alle instellingen. Met één druk op de knop kies je uit een voorkeuzezender of audiobron. De radio werkt op netstroom of 6 C batterijen.

BCC zegt

Geniet van al je muziek in geweldige kwaliteit met de ZS-PS55B CD-boombox met DAB+ radio en USB-audio weergave Geschikt voor gebruik met USB-apparaten en compatibel met de meeste audiobestandstypen. De DAB+ tuner staat garant voor ruisvrije, digitale radio-ontvangst en analoge FM stations zijn eveneens te ontvangen. Je kunt tot 30 zenders (10 DAB+ en 20 FM) opslaan en kiest gemakkelijk je drie favoriete radiozenders met één druk op de knop. Voorzien van toploading CD-laadsysteem en geschikt voor CD-R en CD-RW weergave. Door het intuïtieve ontwerp en het handige bedieningsdisplay kun je eenvoudig door alle functies navigeren. Het gebruiksgemak is compleet met de handige slaapfunctie en inklapbare handgreep.

Blokker zegt

Geniet van al je muziek in geweldige kwaliteit met de ZS-PS55B CD-boombox met DAB+ radio en USB-audio weergave.Geschikt voor gebruik met USB-apparaten en compatibel met de meeste audiobestandstypen. De DAB+ tuner staat garant voor ruisvrije

Merk
Sony
Zwart