• HyperX Alloy Core RGB Membrane Gaming Toetsenbord QWERTY
  • MeerMeer
9,4 uit 2 klantreviews

Gratis verzending · 2-3 werkdagen · Voorraad: zie shop
+ 5,90 verzendkosten = 105,39 · 4-7 werkdagen · Op voorraad

Coolblue zegt

Voor de instap gamers die op zoek zijn naar een gaming toetsenbord is de HyperX Alloy Core RGB Membrane Gaming Toetsenbord een uitstekende keuze. Het toetsenbord heeft 5 verlichtings zones en een lightbar, welke je met een druk op de knop in 6 verschillende patronen laat oplichten. Een glas drinken omstoten is geen ramp meer, want dit toetsenbord is spatwaterdicht. De membraan toetsen hebben een zachte maar voelbare toetsaanslag, zodat je toch fijner speelt dan bij een standaard toetsenbord. Via de multimedia en verlichtingstoetsen heb je snel toegang tot je muziek, het volume en de helderheid en patronen van de verlichting, zodat je die ook tijdens het gamen naar je hand zet.

BCC zegt

Met zijn authentieke HyperX lichtbalk en coole, stijlvolle RGB-verlichtingseffecten is de HyperX Alloy Core RGB ideaal voor gamers die de stijl en prestaties van hun toetsenbord willen verbeteren zonder een forse uitgave te hoeven te doen. Met zes verschillende verlichtingseffecten en drie helderheidsniveaus biedt het een goed evenwicht tussen vernuft en budget. De Alloy Core RGB is afgewerkt met een duurzaam, versterkt plastic frame en is gebouwd voor stabiliteit en betrouwbaarheid voor gamers die een toetsenbord willen dat nog lang mee zal gaan. De soft-touch toetsen geven een tactiel gevoel, zijn stil en voorzien van een anti-ghosting functionaliteit van gaming-niveau en key rollover. Het is morsbestendig en bestand tegen 120 ml gemorste vloeistof zodat ongevallen met drank geen einde maken aan je game. De speciale mediabediening en sneltoetsen voor verlichting en Game-modus geven je controle binnen handbereik. Je toetsenbord kan worden vergrendeld zonder je hele systeem in stand-by te hoeven zetten. De Alloy Core RGB is stijlvol, bevat talloze mogelijkheden en is duurzaam, waardoor het een geweldig veelzijdig multimedia toetsenbord voor gamers is. Kenmerken: Authentieke lichtbalk en dynamische RGB-verlichtingseffecten. Duurzaam, massief frame. Stille, responsieve toetsen met anti-ghosting functionaliteit. Morsbestendig Speciale mediabediening . Sneltoetsen voor helderheid, verlichtingsmodi en Game-modus. Vergrendelingsmodus voor toetsenbord.

Blokker zegt

Het HyperX Alloy Core RGB Gaming Keyboard is met zijn kenmerkende, light bar en soepele, dynamische RGB lichteffecten ideaal voor gamers die een toetsenbord met stijl en prestaties willen. Het toetsenbord is morsbestendig en heeft...

Paradigit zegt

Bedraad via USB - QWERTY - Membraan toetsenbord - Verlicht toetsenbord

Alternate zegt

Het HyperX Alloy Core RGB Gaming Keyboard is met zijn kenmerkende, light bar en soepele, dynamische RGB lichteffecten ideaal voor gamers die een toetsenbord met stijl en prestaties willen. Het toetsenbord is morsbestendig en heeft een duurzaam, versterkt kunststof frame voor extra stabiliteit en betrouwbaarheid waardoor het extra lang meegaat. De soft-touch toetsen hebben een tactiel gevoel, maar zijn zo afgesteld dat ze stil aanvoelen, en ze zijn ook voorzien van een anti-ghosting functie. Daarnaast zijn er speciale media toetsen en sneltoetsen voor de verlichting en de Game Mode binnen handbereik. Ook is toetsenbord vergrendeling mogelijk, waarmee je het toetsenbord kunt vergrendelen zonder je hele systeem op stand-by te zetten. Het Alloy Core RGB Gaming Keyboard is stijlvol, mooi en duurzaam, waardoor het een geweldig allround multimedia toetsenbord is.

Megekko zegt

Authentieke HyperX lichtbalk en RGB-stijl voor core gamers. Met zijn authentieke HyperX lichtbalk en coole, stijlvolle RGB-verlichtingseffecten is de HyperX Alloy Core RGB ideaal voor gamers die de stijl en prestaties van hun toetsenbord willen verbeteren zonder een forse uitgave te hoeven te doen. Met zes verschillende verlichtingseffecten en drie helderheidsniveaus biedt het een goed evenwicht tussen vernuft en budget. De Alloy Core RGB is afgewerkt met een duurzaam, versterkt plastic frame en is gebouwd voor stabiliteit en betrouwbaarheid voor gamers die een toetsenbord willen dat nog lang mee zal gaan. De soft-touch toetsen geven een tactiel gevoel, zijn stil en voorzien van een anti-ghosting functionaliteit van gaming-niveau en key rollover. Het is morsbestendig en bestand tegen 120 ml gemorste vloeistof zodat ongevallen met drank geen einde maken aan je game. De speciale mediabediening en sneltoetsen voor verlichting en Game-modus geven je controle binnen handbereik. Je toetsenbord kan worden vergrendeld zonder je hele systeem in stand-by te hoeven zetten. De Alloy Core RGB is stijlvol, bevat talloze mogelijkheden en is duurzaam, waardoor het een geweldig veelzijdig multimedia toetsenbord voor gamers is. Kenmerken:- Authentieke lichtbalk en dynamische RGB-verlichtingseffecten.- Duurzaam, massief frame.- Stille, responsieve toetsen met anti-ghosting functionaliteit.- Morsbestendig*- Speciale mediabediening .- Sneltoetsen voor helderheid, verlichtingsmodi en Game-modus.- Vergrendelingsmodus voor toetsenbord. *Getest tot 120 ml.- EAN: 740617278880 - Vendorcode: HX-KB5ME2-US

MediaMarkt zegt

Het HyperX Alloy Core RGB-toetsenbord is gemaakt voor gamers en verbluft door de dynamische kleuren die zijn in te stellen met zes verschillende lichteffecten en drie helderheidsniveaus. De Alloy Core RGB is voorzien van een versterkt kunststof frame en is gebouwd voor stabiliteit en betrouwbaarheid, waardoor het toetsenbord lang meegaat. De soft-touch toetsen voelen fijn aan en zijn zo gestemd dat ze stil zijn. Daarbij beschikt de Alloy Core ook over anti-ghosting-functionaliteit van gaming-kwaliteit en is het toetsenbord voorzien van key-roll-over. Verder is de HyperX Alloy Core voorzien van mediabediening, snelle toegangsknoppen voor verlichting en is het toetsenbord eenvoudig te vergrendelen. De Alloy Core RGB is stijlvol, goed uitgerust en duurzaam, waardoor het een all-round multimedia-toetsenbord voor gamers is.

Het HyperX Alloy Core RGB Membrane gaming toetsenbord is stijlvol, bevat talloze mogelijkheden en is duurzaam, waardoor het een geweldig veelzijdig multimedia toetsenbord voor gamers is. De Alloy Core RGB is afgewerkt met een duurzaam, versterkt plastic frame en is gebouwd voor stabiliteit en betrouwbaarheid voor gamers die een toetsenbord willen dat nog lang mee zal gaan. De soft-touch toetsen geven een tactiel gevoel, zijn stil en voorzien van een anti-ghosting functionaliteit van gaming-niveau en key rollover. Met zijn authentieke HyperX lichtbalk en coole, stijlvolle RGB-verlichtingseffecten is de HyperX Alloy Core RGB ideaal voor gamers die de stijl en prestaties van hun toetsenbord willen verbeteren zonder een forse uitgave te hoeven te doen. Met zes verschillende verlichtingseffecten en drie helderheidsniveaus biedt het een goed evenwicht tussen vernuft en budget.  Het is morsbestendig en bestand tegen 120 ml gemorste vloeistof zodat ongevallen met drank geen einde maken aan je game. De speciale mediabediening en sneltoetsen voor verlichting en Game-modus geven je controle binnen handbereik. Je toetsenbord kan worden vergrendeld zonder je hele systeem in stand-by te hoeven zetten. Kenmerken:-Authentieke lichtbalk en dynamische RGB-verlichtingseffecten- Duurzaam, massief frame- Stille, responsieve toetsen met anti-ghosting functionaliteit- Morsbestendig- Sneltoetsen voor helderheid, verlichtingsmodi en Game-modus- Vergrendelingsmodus voor toetsenbord- Numeriek toetsenbord- Multimediatoetsen- Type verlichting: RGB LED- Afmetingen (hxbxd): 3,6x44,3x17,5 cm- Lengte kabel: 1,8 meter

Megekko zegt

Merk
HyperX