9 uit 2 klantreviews

+ 5,90 verzendkosten = 40,00 · op werkdagen voor 16.30 uur besteld, morgen in huis · Op voorraad
Gratis verzending · De levertijd is 2 werkdag(en) · Op voorraad

Blokker zegt

Monopoly Junior elektronisch bankieren

Alternate zegt

Monopoly Junior Elektronisch Bankieren biedt een eigentijdse bankervaring voor kids waarbij het geld is vervangen door een elektronische bankautomaat en Monopoly bankpasjes. De spelers kunnen de pasjes gebruiken om vakjes te kopen, huur te betalen en om geld te ontvangen wanneer ze over Start komen. Het spel bevat 4 favoriete pionnen: Kleine Mollie, Kleine Dwarrel, Speelgoedauto en Speelgoedboot. De spelers verplaatsen hun pion over het bord en kopen bekende en geliefde vakjes, zoals het ijssalon, de speelgoedwinkel en de kermis. Kids vinden het geweldig om de bankpasjes te gebruiken en hun “verkocht” bordjes op hun eigen vakjes te zetten. De speler die aan het eind van het spel het meeste geld heeft wint.

Monopoly Junior Elektronisch Bankieren biedt een eigentijdse bankervaring voor kids waarbij het geld is vervangen door een elektronische bankautomaat en Monopoly bankpasjes. De spelers kunnen de pasjes gebruiken om vakjes te kopen, huur te betalen en om geld te ontvangen wanneer ze over Start komen. Het spel bevat 4 favoriete pionnen: Kleine Mollie, Kleine Dwarrel, Speelgoedauto en Speelgoedboot. De spelers verplaatsen hun pion over het bord en kopen bekende en geliefde vakjes, zoals de ijssalon, de speelgoedwinkel en de kermis. Kids vinden het geweldig om de bankpasjes te gebruiken en hun “verkocht” bordjes op hun eigen vakjes te zetten. De speler die aan het eind van , het spel het meeste geld heeft wint.

Plein.nl zegt

Monopoly Junior ElectronischHet klassieke Monopoly Junior spel heeft een nieuw jasje: Elektronisch Bankieren! Het biedt kinderen een eigentijdse bankervaring omdat het geld is vervangen door een elektronische bankautomaat en door Monopoly bankpasjes. * Inhoud: speelbord, bankautomaat, 4 bankpasjes, 4 Junior pionnen, 20 Kanskaarten, 48'Verkocht'-bordjes, 1 dobbelsteen, 4'Wie is je pion'inforkaarten en spelregels * Monopolyspel voor jongere spelers * Let op! 2 x 1,5V AAA alkaline batterijen vereist - niet inbegrepen

Doelgroep
Unisex, Unisex
Meerkleurig