9,3 uit 9 klantreviews

Prijzen

Gratis verzending · Op werkdagen voor 22:00 besteld, morgen in huis · Op voorraad
+ 3,90 verzendkosten = 24,85 · Op voorraad
+ 5,90 verzendkosten = 28,02 · op werkdagen voor 16.30 uur besteld, morgen in huis · Op voorraad

Omschrijving

wehkamp zegt

Halli Galli is een super spannend spel met fruit, kaarten en een bel! Iedereen speelt om de beurt een kaart. Zo worden er steeds meer vruchten aan de vruchtensalade van speelkaarten toe gevoegd. Zijn er 5 dezelfde vruchten te zien? Dan druk je met z'n allen op de bel! Degene die dat het snelst heeft gedaan, wint de gespeelde kaarten. En heb je uiteindelijk alle kaarten, dan ben je de winnaar!

Alternate zegt

Halli Galli is een spectaculair reactiespel. Wie tot vijf kan tellen, kan meedoen! Iedere speler krijgt een gedekte stapel kaarten. Op elke kaart staan één of meer vruchten. Om beurten draait iedere speler een kaart om en legt deze op zijn eventueel eerder omgedraaide kaarten. Zo is voor iedere speler altijd maar één kaart zichtbaar. Als van een bepaalde vrucht precies vijf exemplaren zichtbaar zijn, proberen alle spelers zo snel mogelijk op de bel te drukken. Wie dat als eerste doet, krijgt alle open kaarten. Wie geen kaarten meer heeft, is uitgeschakeld. Wie blijft als laatste over? Halli Galli is niet alleen leerzaam voor jonge kinderen, maar ook uitstekend vermaak voor studenten of families die gewoon even een eenvoudig, gezellig spelletje tussendoor willen spelen.

Internet-Toys zegt

Iedere speler krijgt een gedekte stapel kaarten. Op elke kaart staan één of meer vruchten. Om beurten draait iedere speler een kaart om en legt deze op zijn eventueel eerder omgedraaide kaarten. Zo is voor iedere speler altijd maar één kaart zichtbaar. Als van een bepaalde vrucht precies vijf exemplaren zichtbaar zijn, proberen alle spelers zo snel mogelijk op de bel te drukken. Wie dat als eerste doet, krijgt alle open kaarten. Wie geen kaarten meer heeft, is uitgeschakeld. Wie blijft als laatste over?

Blokker zegt

Halli Galli spel met de bel

Plein.nl zegt

Kinderspel Halli GalliHoud de vruchten in de gaten en druk als eerste op de bel met het spannende Spel Halli Galli!Halli Galli is het supersnelle spel waarbij je goed moet opletten! Iedere speler heeft een stapel kaarten en draait bij zijn beurt de bovenste kaart om. Leg hem op je eerder omgedraaide kaarten. Zijn er van een bepaalde vrucht vijf kaartjes omgedraaid tijdens het spel? Probeer dan zo snel mogelijk op de bel te slaan! Maar, als je medespelers goed hebben opgelet, weten zijn ook dat die vrucht vijf keer in het spel is en proberen zij ook als eerste op de bel te slaan. Degene die als eerste op de bel drukt, krijgt alle open kaarten. Als je geen kaarten meer hebt, ben je af. Wie blijft er als laatste over en wint dit supersnelle spel?Inhoud: * 56 speelkaarten * Bel * SpelregelsHet Spel Halli Galli is geschikt voor twee tot zes spelers vanaf zes jaar.

Drogisterij.net zegt

999 Games Halli Galli

Productspecificaties