999 Games Clever dobbelspel

999 Games Clever dobbelspel
10 uit 7 klantreviews

+ 2,95 verzendkosten = 17,94 · direct leverbaar · Voorraad: zie shop

Tactisch dobbelspel voor het hele gezinDobbel en vul één van je geworpen dobbelstenen in de bijbehorende categorie in. Elke categorie levert op een andere manier punten op. Kies slim en let goed op de overgebleven dobbelstenen. Je moet namelijk elke dobbelsteen met een lager resultaat op het zilveren dienblad aan de andere spelers serveren. Die kunnen daardoor wellicht ook belangrijke punten scoren.In dit dobbelspel zijn alle spelers voortdurend bezig. Daardoor is het tot het einde razend spannend!

Alternate zegt

Clever van 999 Games is een tactisch dobbelspel voor het hele gezin. Dobbel en vul één van je geworpen dobbelstenen in de bijbehorende categorie in. Elke categorie levert op een andere manier punten op. Kies slim en let goed op de overgebleven dobbelstenen. Je moet namelijk elke dobbelsteen met een lager resultaat op het zilveren dienblad aan de andere spelers serveren. Die kunnen daardoor wellicht ook belangrijke punten scoren. In dit dobbelspel zijn alle spelers voortdurend bezig. Daardoor is het tot het einde spannend!

Internet-Toys zegt

In Clever rol je met dobbelstenen voor punten. Elke dobbelsteen heeft een eigen kleur, die overeenkomt met een categorie op jouw persoonlijke scoreblad. De dobbelsteen die je na het rollen kiest, vul je op het scoreblad in. Elke kleurencategorie geeft punten op een eigen manier. Zo kruis je met de gele dobbelsteen vakjes aan in de gele categorie en vul je de waarde van de oranje dobbelsteen in bij de lege vakjes van de oranje categorie

Drogisterij.net zegt

999 Games Clever

Plein.nl zegt

Familiespel CleverKies slim om te winnen met het Spel Clever. Kies wie er mag beginnen en gooi de dobbelstenen drie keer. Iedere keer kies jeéén van de zes gekleurde dobbelstenen uit en noteer je de waarde ervan bij de juiste kleur op je scoreblad of streept hem juist weg. Daarna leg je de dobbelstenen die een lagere waarde hebben weg op het zilveren dienblad dat op de deksel afgebeeld staat: die mag je niet meer gebruiken. Doe dit drie keer en je beurt is voorbij. Dan mogen de overige spelers één van de dobbelstenen uitkiezen en de waarde daarvan op de juiste kleur noteren of wegstrepen. Elke kleur op je blaadje levert op een andere manier punten en bonussen op.Inhoud: * 1 scoreblok * 6 dobbelstenen * 4 viltstiften * SpelregelsHet spel Clever is geschikt voor een tot vier spelers vanaf acht jaar.

Doelgroep
Unisex, Unisex
Meerkleurig